نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان ، حشرات برخی از آزاردهنده ترین موجودات برای ما انسان ها هستند و انسان ها از راه های مختلفی برای مقابله با آن ها استفاده می کنند. یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای مقابله با حشرات موذی، کاشت گیاهانی است که این نوع حشرات را دفع می کنند. در این بخش لیستی از بهترین گیاهانی که می توانند حشرات موذی را از شما و محیط اطرافتان دور کنند، آورده شده است. برای سمپاشی حشرات نیز میتوانید از شرکت سمپاشی سمکده استفاده کنید.

گیاهان مورد استفاده برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

گیاه ریحان برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

این گیاه مگس ها و حشرات را دفع می کند. نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان با استفاده از گیاهان این گونه است که ریحان را در گلدان های داخل خانه یا حیاط خلوت خود بکارید تا از شما در برابر حشرات محافظت شود.

ریحان همچنین به سالادها و بسیاری از غذاها عطری لذیذ، لطیف و نفیس از گل ها و میوه ها می دهد. برای تهیه اسپری دافع حشرات می توانید از ریحان تازه استفاده کنید. برای تهیه اسپری ریحان باید ۴ قاشق غذاخوری آب جوش را با ۴ تا ۶ برگ ریحان مخلوط کرده و آب حاصل را در ظرف مورد نظر بریزید و زمانی که در خانه نیستید آنرا در خانه بگذارید . از آن به عنوان اسپری استفاده کنید و این اسپری را از چشم و بینی خود دور نگه دارید. شرکت سمکده ارائه دهنده خدمات سمپاشی ساس در سریع ترین زمان در منزل یا محل کار شما می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی منزل با شرکت سمکده بهترین شرکت سمپاشی تماس بگیرید.

گیاه اسطوخودوس برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

اسطوخودوس قرن هاست که برای دادن بوی مطبوع به خانه ها و لباس ها استفاده می شود. اگرچه مردم بوی اسطوخودوس را دوست دارند، پشه ها، مگس ها و سایر حشرات از آن متنفرند. قرار دادن دسته های اسطوخودوس در خانه باعث فرار حشرات موز از خانه شما می شود، همچنین می توانید با مالیدن روغن اسطوخودوس به بدن خود از نیش پشه محافظت کنید. این روغن دارای خواص مفید دیگری از جمله آرام بخش بودن و کمک به خوابی آرام است.

گیاه علف لیمو برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

سیترونا یک روغن طبیعی مشتق شده از گیاه مرکبات است که توسط پشه ها و سایر حشرات استخراج و دفع می شود و همچنین از آن برای ساخت شمع و طعم دهنده غذا استفاده می شود. این گیاه در اکثر کشورهای جهان یافت می شود.

گیاه آویشن لیمویی برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

این گیاه با خاک های سنگی خشک و کم عمق سازگار است و در مناطق آفتابی به خوبی رشد می کند. این گیاه به تنهایی پشه ها را دفع نمی کند و مواد شیمیایی موجود در آن حشرات مزاحم را دفع می کند. برای استخراج ماده شیمیایی داخل باید برگ های این گیاه را با دست مالش دهید تا ماده مورد نظر به دست آید. البته قبل از انجام این کار، توصیه می شود ابتدا مقداری از این گیاه را روی ساعد خود بمالید تا مطمئن شوید که خواص طبیعی این گیاه باعث ایجاد واکنش های آلرژیک و اثرات منفی روی پوست شما نمی شود.

گیاه نعناع برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

بهتر است این گیاه دافع حشرات را در گلدان پرورش دهید نه در باغ. زیرا این گیاه به سرعت رشد می کند و پس از کاشت در باغ، شکستن آن مشکل خواهد بود و وجود گیاه نعناع در باغچه یا گلدان نیز به دفع حشرات سایر گیاهان اطراف آن کمک می کند. از این گیاه به عنوان طعم دهنده در بسیاری از غذاها نیز استفاده می شود. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی حشرات با شرکت سمکده در تماس باشید. سمپاشی سوسک را به شرکت سمپاشی سمکده با سال ها تجربه در زمینه سمپاشی سوسک بسپارید.

گیاه توت سیاه برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

توت سیاه گیاهی است مقاوم از خانواده نعناع به نام نعنا که طبیعت وحشی را می شناسد. این گیاه مقاوم در برابر سایه نیز رشد می کند و می تواند پشه ها را دفع کند.

گیاه رزماری برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

این گیاه حشرات مختلف را دفع می کند و به اشکال مختلف موجود است. با پرورش این گیاه در گلدان های زینتی و یا در باغ می توانید حشرات مزاحم را از خانه خود دفع کنید و همچنین می توانید با جوشاندن این گیاه در آب به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه این اسپری دافع حشرات را درست کنید.همچنین لازم به ذکر است: روغن این گیاه به عنوان طعم دهنده برای غذاهای مختلف استفاده می شود. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی ساختمان با شرکت سمپاشی سمکده تماس بگیرید. سمپاشی کک از دیگر خدمات شرکت سمپاشی سمکده با سال ها تجربه در زمینه خدمات سمپاشی می باشد.

دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان
نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

گیاه مری جولی برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

از این گیاه برای دفع حشرات به طرق مختلف استفاده می شود مثلا با کاشت آن در باغچه یا گلدان می توان به دفع حشرات مزاحم کمک کرد و از سوزاندن برگ های این گیاه دودی تولید می شود که حشرات را دفع می کند. این یک موز است. از این گیاه برای تهیه اسپری دافع حشرات نیز می توانید استفاده کنید که حاوی رزماری، نعناع و سرکه سیب نیز می باشد. سمپاشی سوسک درشت توسط شرکت سمپاشی سمکده قابل انجام می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی سوسک ریز با شرکت سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تماس باشید.

گیاه علف گربه برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان

این گیاه مورد علاقه گربه هاست و به همین دلیل به آن کتنیپ می گویند. با این حال، انسان از این گیاه استفاده نمی کند. این گیاه از خانواده نعناع است و حاوی ماده شیمیایی به نام نپتالاکتون است که گربه ها را جذب می کند اما حشرات موذی مانند پشه، مگس، کنه آهو و سوسک را دفع می کند. از روغن این گیاه برای تهیه اسپری دافع حشرات طبیعی استفاده می شود. شما می توانید این گیاه را در باغ خود نیز بکارید، اما باید مراقب باشید. زیرا ممکن است گربه ها در باغ شما مستقر شوند.

شرکت سمپاشی سمکده با در اختیار داشتن افراد متخصص و حرفه ایی در زمینه های سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان و… آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید. برای دریافت خدمات سمپاشی موش با شرکت سمکده در تماس باشید. سمپاشی شپش از دیگر خدمات شرکت سمکده می باشد.

دفع پشه

دفع پشه به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای کاهش تعداد پشه‌ها و جلوگیری از نفوذ آن‌ها به داخل منازل و فضای باز انجام می‌شود. این اقدامات شامل استفاده از دستگاه‌های دفع حشرات، استفاده از پارچه‌های ضد پشه، استفاده از محصولات شیمیایی مانند اسپری و لوسیون ضد پشه، نصب شبکه‌ های حشرات گیر و تخلیص منابع آب نامناسب در نزدیکی مناطق سکونت و … است.

دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان به چه صورت می باشد؟

در این مقاله از سایت سمکده به برسی نحوه دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم این مقاله از سمکده را مطالعه کنید.

گیاهان مورد استفاده برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان چیست؟

ما در این مقاله از شرکت سمپاشی سمکده به بررسی گیاهان مورد استفاده برای دفع حشرات و پشه ها از آپارتمان به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.