سمپاشی سوسک درشت

سمپاشی سوسک درشت

سوسک درشت

سوسک درشت گونه ای از سوسک ها هستند که بیشتر در فاضلاب زندگی می کنند و از غذاهای فاسد تغذیه می کنند و به دفع مدفوع روی غذا عادت دارند . آنها با آلوده کردن مواد غذایی از طریق عوامل بیماری زا  موجود در توالت ها و زباله ها عامل انتقال بیماری می باشند و علاوه بر این واکنش های آلرژیک مانند ناراحتی پوستی ، خارش ، تورم پلک و ناراحتی تنفسی و … هم ایجاد می کنند. با مشاهده اولین سوسک درشت یا رد پایی از آن باید فورا اقدام به سمپاشی سوسک درشت و از بین بردن آن کرد.

سمپاشی سوسک درشت

با گرم شدن هوا سر و کله سوسک های درشت پیدا می شود راه های فاضلاب سرویس های بهداشتی ، چاه های فاضلاب و لوله های هواکش به سمت پشت بام محل تردد سوسک ها در منازل مسکونی هستند . آنها با استفاده از مدفوع شان یک مسیر شیمیایی به جا گذاشته و نیز با انتشار ماده ای به نام فرمون در فضا باعث ازدحام جمعیت و نشانه آمادگی این حشرات برای جفتگیری می شوند.

یکی از شیوه های مبارزه با سوسک های درشت سمپاشی سریع و متوالی است زیرا گاهی به علت وجود برخی محل ها تخم ها یا شفیره ها باقی مانده پس از سالها متولد می شوند پیش بهتر است در چند نوبت بسته به نوع سم و ماندگاری آن سمپاشی تجدید شود . غالبا از طریق لوله های اب و فاضلاب و مجاری دور ریختن زباله به کل ساختمان راه پیدا میکنند. بنابراین جهت ریشه کنی این آفت باید تمام فاضلابهای ساختمان با دقت و با سموم مجاز و مخصوص شرکت سمپاشی شوند. سمپاشی جزئی و غیر اصولی فقط باعث مقاومت سوسکها میشود و کنترل آنها را سختتر میکند. بنابراین از متخصصین این حرفه کمک بگیرید.

سمپاشی سوسک درشت تضمینی
سمپاشی سوسک درشت تضمینی

سمپاشی و نابودی اصولی سوسک درشت

مقابله با این گونه سوسک اگر به موقع انجام نشود ممکن است باعث زاد و ولد و تکثیر انها شود پس بهتر است هر چه سریعتر از شر انها خلاص شوید. سوسک های درشت معمولا با هر سم یا اسپری ساده ای از بین نمی روند و نباید به یک اسپری خانگی بسنده کرد زیرا حتی اگر چند مورد کشته شوند باز هم ممکن است تعداد زیادی سوسک درشت یا تخم سوسک در گوشه و کنار محل شما وجود داشته باشد.

هر سوسک بالغ میتوانر در هر بار تخم گذاری ده ها تخم از خود به جا گذارد که با انجام ندادن سمپاشی این سوسک ها میتوانند خیلی زود تعداد خود را بسیار زیاد کنند به شکلی که مقابله با انها ملزم به انجام چند مرحله سمپاشی باشد و کمی کنترل تعداد انها سخت شود. سمپاشی ساس از دیگر خدمات مجموعه سمکده می باشد. در صورت نیاز به سمپاشی ساس با سمکده تماس بگیرید.

راه های مبارزه و پیشگیری از وجود سوسک درشت

  • جمع آوری و نگهداری مواد غذایی در ظروف درپوش دار در کابینت و یخچال
  • استفاده از زباله دان های دردار و قابل شستشو و استفاده از کیسه زباله
  • مسدود کردن شکاف های کف اتاق ها
  • پاک کردن کلیه سطوح وسایل – ظروف با مواد پاک کننده
  • مواد غذایی را درون یخچال نگهداری کنید.
  • زباله ها را هر روز از منزل خارج کنید.
  • کف اشپزخانه را با در پوش مناسب پر کنید.
  • اشپزخانه را هر روز بشویید ودر تمیز نگه داشتن ان کوشا باشید.
  • درز ها و روزنه های منزل را بپوشانید.

سمپاشی منازل را به شرکت سمپاشی سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تهران بسپارید برای دریافت خدمات سمپاشی با ما در تماس باشید. از بین بردن سوسک با سرکه سفید یکی از مقاله های جالب سایت سمکده می باشد که پیشنهاد می کنیم این مقاله مفید را مطالعه کنید.

سمپاشی و نابودی اصولی سوسک درشت
سمپاشی و نابودی اصولی سوسک درشت

سمپاشی سوسک درشت (تضمینی)

شما می توانید برای از بین بردن و سمپاشی سوسک ریز و سمپاشی سوسک درشت به شکل ریشه ای و اصولی با مجموعه سمپاشی معجزه تماس بگیرید تا متخصصان حرفه ای با تشخیص بهترین راه مشکل شما را حل کنند. جهت دریافت خدمات سمپاشی منزل در سریع ترین زمان و با بهترین سموم با شرکت سمپاشی سمکده متخصص در امور سمپاشی تماس بگیرید.

برای سمپاشی سوسک درشت به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت سمپاشی سمکده ارائه دهنده خدمات سمپاشی منزل و سمپاشی سوسک ریز و درشت و سمپاشی حشرات در سریع ترین زمان می باشد.

راه های مبارزه و پیشگیری از وجود سوسک درشت چیست؟

جمع آوری و نگهداری مواد غذایی در ظروف درپوش دار در کابینت و یخچال و … برای خواندن ادامه موارد با شرکت سمپاشی سمکده همراه باشید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

  1. چندش ترین موجود جهان سوسکه. زیرزمین منزل ما سوسک زیاد داشت فقط با سمپاشی توانستیم برای همیشه از شر سوسکها راحت شویم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.