سمپاشی سوسک ریز

سمپاشی سوسک ریز

سمپاشی سوسک

توجه داشته باشید که دیدن یک عدد سوسک درمنزل یا محل کار قطعا ۱۰۰ برابر سوسک دیگر در پناهگاهای خود هستند پس باید سریعا اقدام به سمپاشی سوسک ریز و یا سمپاشی سوسک درشت کرد. سوسکها از نور و روشنایی گریزان هستند و همیشه درجاهای گرم و مرطوب و تاریک پنهان می شوند. در ادامه برای آشنایی بهتر با انواع سوسک و سمپاشی سوسک ریز با مجموعه شرکت سمپاشی معجزه همراه باشید.

سوسک ها دارای جسم مسطح و بیضی شکل هستند. بدن آنها در هنگام لمس چرب هستند و بسته به دمای محیط ممکن است گرم یا سرد باشند. سر سوسک ها کوچک هستند و کله آنها بوسیله یک ضربه گیر همچون پرونوتوم (یک نوع حشره) از آنها محافظت می کند. سوسک ها دارای ۶ پا بلند و سریع می باشند که به آنها تقریبا اجازه حرکت در هر نوع سطحی را می دهد.

سمپاشی سوسک ریز

پدهای موجود روی پاهای سوسک ها انها را در رفتن به تمام سطوح کمک می کنند که با استفاده از آنها می توانند روی سقف و دیوارها نیز به آسانی حرکت نمایند. دهان این حشره رو پایین است و بعضی از انها دارای بال های مسطح بر پشت خود می باشند که البته همه آنها از این بال ها برای پرواز نمی توانند استفاده کنند. سمپاشی منزل توسط شرکت سمکده قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی منزل با شرکت سمکده تماس بگیرید.

خدمات سمپاشی سوسک ریز
خدمات سمپاشی سوسک ریز

انواع سوسک

بلاتلا ژرمانیکا و یا سوسری آلمانی

این سوسری مختص آشپزخانه ها بوده و اغلب دردسر رستوران ها و شیرینی پزی ها و منازل می باشد. این گونه نسبت به سموم معمول ایجاد مقاومت کرده است ، لذا جهت ریشکنی آن روش هایخاصی اخذ می شود.

پریپلانتا امریکانا و یا سوسری آمریکایی

همان سوسک های فاضلاب هستند که منشا فاضلاب دارند. جهت ریشه کنی کامل علاوه بر مجاری فاضلاب محل های عبور و مرور این حشرات می بایست سمپاشی شود. سوسک ها شکم بند بند و بیضی شکل، بالهایی که بطور متقاطع روی شکم قرار گرفته اند، رنگ قهوه ای بلوطی یا سیاه، اندازه ای بین یک تا پنج سانتیمتر. شرکت سمکده ارائه دهنده خدمات سمپاشی حشرات با مناسب ترین قیمت و بهترین سموم می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات با ما در تماس باشید.

تخم ریزی سوسک

سوسک ها پس از ورود به اماکن و مستقر شدن در محل مناسب شـروع به تخم ریزی می کنند. تخم سوسک به تـعـداد شـانزده تـا چهل و هشت عدد می باشد. که درون پوشش یا کپسولی قهوه ای و لوبیا مانند شامل دو ردیف مـوازی اتاقکهای حاوی تخم به نـام اائوتک (Ootheca) قراردارد. سوسک کپسول ها را در محلهای تاریک و دور از چشم در شکاف ها و درزها گذاشته و یا به سطوح زیرین مـیز وصندلی یا تختخواب، جعبه چوبی و دیگر وسایـل بسته بـندی شده می چسبانند.

کپسول ها بتدریج بزرگ شده، پس از مدتی سوسک های جوان سفید رنگ کوچک بدون بال از درون آن خارج می شوند. از ابتدای تخـم ریزی تا خارج شدن نوزاد سـوسک (نـمف)، سی تا پنجاه روز طول می کشد. سوسری بالغ چند ماه تا یکسال زندگی می کند و در این مدت عمل تخم ریزی چندین بار تکرار می شود. سوسری ها منشا گرمسیری دارند اما برخی گونه های آنها در نواحی معتدل و نیز در قسمت هایی از خانه ها و ساختمان هایی که هوای گرم و مرطوب و غذای کافی وجود دارد بسر می برند. برای دریافت خدمات سمپاشی منازل با شرکت سمکده در ارتباط باشید. شرکت سمکده بهترین مجموعه برای دریافت خدمات سمپاشی می باشد.

نحوه زندگی سوسک و سوسری ها

این حشرات مواد شیرین و نشاسته ای را ترجیح میدهند. آنها از شکر و شکلات های شیرین، شیر، پنیر، گوشت، نان و سایر غلات و نیز از مقوا، جلد کتاب، چوب های روی سقف، کفی کفش، لاشه سوسری های مرده و فلج، خون خشک شده و تازه، مدفوع، خلط، ناخن دست و پای افراد مریض و خوابیده تغذیه می کنند. و اکثرا در نقاط درز دیوارها ، مبل ها ، آشپزخانه ها ، کابینت ، حمام ، توالت و … محل اختصاصی سوسک است .

برخی از سوسری ها از طریق راه رفتن و پرواز حرکت کرده و نیز همراه وسایط حمل و نقل، کشتی و هواپیما مسافت های طولانی را طی میکنند. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی ساس با شرکت سمپاشی سمکده در ارتباط باشید. شرکت سمپاشی سمکده ارائه دهنده خدمات سمپاشی ساس با مناسب ترین هزینه می باشد.

هزینه سمپاشی سوسک ریز
هزینه سمپاشی سوسک ریز

راههای انتقال سوسک

  • جعبه بطری های نوشابه، کیسه های سیب زمینی و پیاز و سایر مواد غذایی که بگونه ای نامناسب انبار شده اند.
  • اماکن و منازل آلوده مجاور، – دودکش بخاریها
  • ســوســری ها با آلــوده کردن کـردن مـواد غذایی
  • از طـریق عـوامـل بیمـاری زای مـوجود در توالت ها، زباله ها، و . . .،

عامل انتقال :

  • بیماری های باکتریایی: -اسهال – دیسانتری -وبا -تب تیفوئید
  • بیماری های ویروسی: -فلج اطفال
  • حمل تخم کرم های انگلی
  • و نیز واکنش های آلرژیک مانند ناراحتی پوستی، خارش، تورم پلک و ناراحتی های تنفسی را ایجاد می کنند.

هزینه سمپاشی سوسک ریز

برای انجام سمپاشی سوسک و نابود کردن انواع سوسک ریز و درشت می توانید با مجموعه سمکده (سمپاشی معجزه) تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر و سمپاشی اصولی و تضمینی را برای شما انجام دهند. همچنین برای نابودی و خلاص شدن از شر سوسک با مواد طبیعی نیز می توانید مقاله خلاص شدن از شر سوسک با سرکه را مطالعه نمایید.

سمپاشی سوسک ریز چه زمانی باید انجام شود؟

زمان سمپاشی سوسک ریز اوایل بهار و یا ابتدای تابستان است اما پیشنهاد می شود در هر زمان که سوسک ریز مشاهده نمودید اقدام به سمپاشی سوسک کنید.

سمپاشی سوسک ریز یا درشت باید چگونه انجام شود؟

انجام سمپاشی سوسک ریز و سمپاشی سوسک درشت باید بسیار اصولی و با استفاده از سم مناسب انجام شود تا باعث ریشه کن شدن سوسک ها شود. پیشنهاد می کنیم انجام سمپاشی را به شرکت سمپاشی مجاز و متخصص مانند شرکت سمکده بسپارید تا با ضمانت این کار را برای شما انجام دهند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «سمپاشی سوسک ریز»

  1. برای از بین بردن سوسک ریز یکبار سمپاشی کافیه؟ با باید چندمرحله انجام بشه؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.