نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی

نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی

نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی ،راه‌های زیادی برای کنترل حشرات بدون استفاده از حشره‌ کش‌های شیمیایی وجود دارد، زیرا این آفت‌کش‌ها اثرات منفی برای سلامتی افراد خانه دارند. نتایج بدست آمده از برخی مطالعات نشان می‌دهد این آفت‌کش‌ها بر سیستم‌های بدن تأثیر می‌گذارند و به سلامت انسان آسیب می‌رسانند، علاوه بر این، در صورت قرار گرفتن در معرض آنها برای زندگی و سلامت کودکان تهدیدی به شمار می‌روند.

نحوه نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی

وجود حشرات در داخل خانه باعث آزار و اذیت اعضای خانواده می شود و ممکن است منجر به انتقال برخی بیماری ها شود. اگرچه حشره کش ها روشی موثر برای خلاص شدن از شر این حشرات و آفات خانگی هستند، اما حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است سلامتی اعضای خانواده را به خطر بیندازند. با افزایش دما، بیشتر خانه ها دچار ظهور حشرات مختلفی می شوند که در تابستان به طور گسترده پخش می شوند و در زمستان نسبتاً ناپدید می شوند.

وجود حشرات مشکلی است که به دلیل مشکلاتی از جمله انتقال برخی بیماری ها دارد نمی توان از آن چشم پوشی کرد. وجود حشرات باعث فاسد شدن غذا، آسیب رساندن به اثاثیه منزل و ایجاد حالت ترس و اضطراب در بین ساکنین خانه، برخی از حشرات نیز می توانند نیش های آزاردهنده و عفونت های پوستی را برای انسان ایجاد کنند. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی منازل با مجموعه سمکده تماس بگیرید. مجموعه سمکده ارائه دهنده انواع خدمات سمپاشی می باشد.

بررسی دلایل حضور حشرات موذی در خانه

در وهله ی اول لازم است دلایل اصلی هجوم حشرات به خانه و نیاز به سمپاشی منزل را بشناسیم تا بتوانیم این مشکل را به طور ریشه ای حل کنیم که این دلایل عبارتند از:

  • درخت یا یکی از شاخه های آن که با سقف یا کناره های خانه تماس دارد ممکن است توسط حشرات برای ورود استفاده شود
  • خانه شما به خاکی که انواع حشرات مانند مورچه ها را درون خود حمل میکند، نزدیک است.
  • در پایین و کناره های خانه شکاف هایی وجود دارد که حشرات با استفاده از آنها وارد خانه میشوند.
  • نگهداری برخی از مواد در خانه مانند هیزم به عنوان پناهگاهی برای حشرات محسوب میشود.
  • باقی ماندن مواد غذایی روی زمین و اطراف خانه که باعث جذب حشرات برای تغذیه از آنها می شود.
  • استفاده نکردن از توری ایمنی در پنجره ها و درها و باز نگه داشتن آنها
نحوه نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی
نابودی حشرات موذی با مواد طبیعی

نابودی حشرات موذی با مواد طبیعی

گذاشتن گیاه در خانه برای نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی

گیاهان به خانه زیبایی می بخشند، اکسیژن را برای ما تامین می کنند و در عین حال از ما در برابر حشرات محافظت می کنند. از جمله گیاهانی که برای کنترل آفات توصیه می شود عبارتند از:

  • اسطوخودوس
  • ریحان
  • آویشن
  • نعنا
  • علف لیمو
  • گل اطلسی
  • مخمل خواب دار
  • گیاه پشه
  • گل های داودی
  • سیر

برای سمپاشی منزل با مجموعه سمکده با سال ها تجربه در زمینه سمپاشی تماس بگیرید. مجموعه سمکده ارائه دهنده انواع خدمات سمپاشی می باشد. سمپاشی سوسک توسط مجموعه سمکده قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی سوسک ریز و درشت با ما در تماس باشید.

نابودی حشرات موذی با برش های خیار

شاید عجیب به نظر برسد، اما کارشناسان می گویند خیار در دفع کردن و سمپاشی سوسک ها موثر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عدد خیار را خرد کرده و در محل هایی که سوسک ها هستند قرار دهید. سوسک ها به محض اینکه بوی خیار را حس کنند دور می شوند، زیرا حاوی ترکیباتی است که این حشرات دوست ندارند. حتما هفته ای یکبار برش های خیار را عوض کنید تا سوسک ها کاملا از بین بروند. ب

رای مبارزه با سوسک ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خیار را برش دهید و در محلی که آنها هستند قرار دهید. اگر سوسک ها در یخچال هستند یک خیار را له کنید و بگذارید داخل آن بماند تا ۹۰ درصد این حشرات را دفع می‌کند. در صورت نیاز به سمپاشی ساس با مجموعه سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تهران تماس بگیرید. سمکده قابلیت سمپاشی در تمام نقاط تهران را دارد.

نابودی حشرات موذی با جوش شیرین

جوش شیرین یک ابزار موثر در مبارزه با مورچه ها و سوسک ها است. زیرا حاوی ماده موثری است که در برابر قارچ های گیاهی و سفیدک پودری عمل می کند و زمانی که حشرات آن را می خورند، حباب های دی اکسید کربن آزاد می کند که آنها را از بین می برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محل مورد نظر را با کمی آب بپاشید، سپس دو فنجان جوش شیرین بر روی آن بریزید و قبل از افزودن یک فنجان سرکه، نیم ساعت صبر کنید. جوش شیرین برای دفع مورچه ها و سوسک ها مفید است و وقتی آن را می خورند حباب های دی اکسید کربن تولید می کند و آنها را می کشد.

نابودی حشرات موذی با تله گذاشتن

برای خلاصی از شر سوسک با سرکه می توانید با استفاده از یک بطری پلاستیکی و کمی آب صابون یا سرکه یک تله حشره بچینید. تله خانگی یک راه حل موثر برای افرادی است که به مواد شیمیایی حساسیت دارند. سرکه اسلحه خود را برای از بین بردن مگس میوه (جزیره) به دام می اندازد. سمپاشی سوسک ریز را به مجموعه سمکده بهترین شرکت سمپاشی بسپارید. مجموعه سمکده با استفاده از بهترین سموم سمپاشی منازل و اداره جات را انجام می دهد.

نابودی حشرات موذی
نابودی حشرات موذی

نابودی حشرات موذی با پودر دارچین

اگر حشرات موذی به خانه شما هجوم آورده اند، می توانید با دارچین از شر آنها خلاص شوید. شما فقط باید محل ورود حشرات به خانه را پیدا کنید و سپس پودر دارچین را در راه آنها قرار دهید. دارچین حشرات را نمی کشد، اما از ورود آنها به خانه جلوگیری می کند.

نابودی حشرات موذی با اسانس

اسانس ها به کنترل آفات و حشرات موجود در خانه کمک می‌کنند که روغن نعنا در این زمینه بسیار موثر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ۱۰ یا ۱۵ قطره اسانس نعناع را با ۱۵۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید، سپس این مخلوط را دور در و پنجره ها اسپری کنید. می توانید از روغن چریش نیز استفاده کنید. روغن‌های ضروری به کنترل آفات و حشرات خانگی کمک می‌کنند. روغن نعناع نیز بسیار موثر است و میتوان آنرا در اطراف در و پنجره ها برای جلوگیری از ورود و سمپاشی حشرات اسپری کرد. روش نابودی حشرات مزاحم در تابستان از دیگر مقالات سایت سمکده می باشد که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه کنید.

نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی به چه صورت می باشد؟

در این مقاله از سایت سمکده به برسی روش های نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی و سمپاشی به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

روش های نابودی حشرات موذی با مواد طبیعی چیست؟

گذاشتن گیاه در خانه برای نابودی حشرات موذی بدون مواد شیمیایی و جوش شیرین و … برای خواندن سایر موارد با شرکت سمپاشی سمکده همراه باشید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.