نحوه جلوگیری از ورود ساس به تختخواب

نحوه جلوگیری از ورود ساس به تختخواب

شما همیشه نمی‌توانید ساس های داخل تخت خواب را ببینید، بنابراین ندیدن آنها دلیلی برای نبودن آنها نیست، اگر با یک خارش شدید در بدن خود از خواب بیدار شدید، ممکن است ساس یا حشرات در رختخواب شما وجود کرده باشند.در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه جلوگیری از ورود ساس به تختخواب را توضیح دهیم.

نحوه جلوگیری از ورود ساس به تختخواب

چمدان خود را دور از تخت نگه دارید

حتی اگر هیچ نشانه ای از ساس پیدا نکردید، بهتر است وقتی چمدان خود را از تخت بیرون می آورید، حتی برای مدت کوتاهی آنر از تخت بیرون نبرید. چمدان شما وسیله ای است که به احتمال زیاد حشره را از سفر شما به خانه منتقل میکند. بسته نگه داشتن چمدانی که حشرات داخل آن هستند، فرصتی عالی برای جلوگیری از ورود ساس به تختخوا و هجوم انها است، بنابراین تا زمانی که در اتاق هستید، چمدان خود را در وان حمام بگذارید.

برای جلوگیری از ورود ساس به رختخواب آویز چمدان استفاده کنید.

پس از اطمینان از عدم آلودگی، رخت آویز چمدان را از روی دیوار جدا کرده و چمدان را روی آن قرار دهید و اگر به رخت آویز دسترسی ندارید، می توانید آن را در وان حمام که امن ترین مکان در وان است نگه دارید.

چمدان خود را بیرون از اتاق باز کنید.

یکی از راههای که برای جلوگیری از ورود ساس به تختخواب می توانید انجام دهید وقتی به خانه رسیدید، محتویات کیسه را بیرون ببرید و آن را در پلاستیک بپیچید تا در اسرع وقت شسته شود، سپس آن را بیرون بگذارید تا مطمئن شوید که حشره در داخل آن نیست. نحوه سمپاشی حشرات خانگی از دیگر مقالات مرتبط با این مقاله می باشد که می توانید آن را نیز مطالعه کنید.

نحوه جلوگیری از ورود ساس
نحوه جلوگیری از ورود ساس

لباس های مسافرتی خود را جدا از سایر لباس های خود بشویید.

تمام لباس‌هایی را که با آن سفر می‌کنید، نه فقط لباس‌هایی را که می‌پوشید، بشویید، الیاف را بشویید و آنها را خشک کنید. لباس های خود را روی یک سطح سخت قرار دهید، نه فرش. لباس ها را روی زمین بغلتانید تا حشرات مخرب فرار کنند یا کشته شوند. برای خدمات تخصصی سمپاشی سوسک (سمپاشی سوسک درشت، سمپاشی سوسک ریز) با مجموعه سمکده (بهترین شرکت سمپاشی) تماس بگیرید و از شر سوسک ها راحت شوید.

استفاده از لباسشویی

لباس ها و کیسه ها را در ماشین لباسشویی با دمای بالا بشویید زیرا گرما در هر مرحله حشرات را از بین می برد و همچنین شستن حشرات را از بین می برد. برای بهترین نتیجه، اقلام را در آب داغ بشویید و سپس در دمای بالا به مدت ۳۰ دقیقه خشک کنید.

وسایلی که نباید گرما ببینند از سرما استفاده کنید.

برای از بین بردن ساس میتوانید برخی از وسائل را در یخچال بگذارید تا ساس های موذی از بین بروند. اقلام آسیب دیده خود را حداقل به مدت ۴ روز در یخچال و در دمای کمتر از ۰ درجه فارنهایت نگهداری کنید.

چمدان خود را تمیز کنید.

برای تخلیه چمدان خود از سر جاروبرقی استفاده کنید، به درزها و جیب های چمدان توجه ویژه داشته باشید و اگر نگران وجود حشرات داخل چمدان خود هستید، می توانید از طناب یا کمربند بدون آفت استفاده کنید و کیف خود را با طناب بپیچید. بعد از سفر کیسه خود را در کیسه زباله قرار دهید و در آن را ببندید و بگذارید دو هفته بماند. برای اطلاع از بهترین زمان برای سمپاشی حشرات پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت سمکده مطالعه کنید.

استفاده از بخارشو

برای از بین بردن حشرات از گرما استفاده کنید. ساس اگر به مدت ۹۰ دقیقه در دمای ۱۱۳ درجه فارنهایت یا ۲۰ دقیقه در دمای ۱۱۸ درجه فارنهایت میمیمرد.
لباس‌های آلوده را می‌توان در یک کیسه پلاستیکی سیاه قرار داد و در زیر نور خورشید قرار داد. این کار تمام حشرات داخل پارچه، لباس، پتو و تشک را از بین می برد. برای از بین بردن این حشرات نیز می توانید از بخارشوی استفاده کنید.

بررسی تجهیزات آلوده برای جلوگیری از ورود ساس به تختخواب

مبلمان و لباس های مستعمل را بررسی کنید.

وسایل مستعمل یکی از بزرگترین خطرات هجوم ساس ها هستند، بنابراین خرید لوازم نو و دست دوم یکی از مطمئن ترین راه هاست. اگر تصمیم به خرید لباس یا مبلمان مستعمل دارید، مطمئن شوید که درزها و شکاف‌ها نشانه ای از وجود حیوانات موذی نداشته باشد. قسمت هایی از تشک یا چمدان را از سطل زباله خارج نکنید و در صورت لزوم فوراً بشویید و خشک کنید. خشک کردن در دمای بالا باعث از بین رفتن حشرات و در نتیجه پرتاب بالش ها در خشک کن می شود. سمپاشی حشرات را باه مجموعه سمکده با سال ها تجربه و دانش فنی در زمینه سمپاشی بسپارید. مجموعه سمکده خدمات سمپاشی منازل را نیز انجام می دهد.

سمپاشی ساس
سمپاشی ساس

تماس سطوح شستشو با سطوح را به حداقل برسانید

اجازه ندهید لباس هایتان در ماشین لباسشویی بماند و پس از خشک شدن لباس ها آن ها را در کمد لباس شخصی خود قرار دهید و سپس لباس ها را روی نوار چسب قرار ندهید. لباس های خود را در خانه تا کنید تا از ورود حشرات به آنها جلوگیری کنید.

قبل از محاسبه حتما لباسی را که می خواهید بخرید بررسی کنید.

لباس‌های جدید ممکن است توسط خریداران دیگر یا هنگام بسته‌بندی حشراتی همچون ساس داخل آن رفته باشند، بنابراین به لایه‌بندی دقت کنید. فقط به دنبال آفات حشرات نباشید و لکه های قرمز را نیز بررسی کنید. هنگامی که می خواهید یک لباس پرویی داشته باشید، آن را به جای روی صندلی یا صندلی روی اتاق رختکن اتاق پرو قرار دهید زیرا ممکن است حشرات در آنجا پنهان شده باشند. سمپاشی منزل از مهم ترین اقدامات قبل از ورود به هر خانه ای می باشد بنابراین در اولین فرصت با مجموعه سمکده تماس بگیرید.

اگر در تخت خواب یا اتاق خود حشره ساس دیدیم باید چکار کنیم؟

شما همیشه نمی‌توانید ساس های داخل تخت خواب را ببینید، اگر با یک خارش شدید در بدن خود از خواب بیدار شدید، ممکن است ساس یا حشرات در رختخواب شما وجود کرده باشند. برای از بین بردن و سمپاشی ساس در تهران با شرکت سمکده تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کنند.

آیا ممکن است در لباس تازه خریداری شده حشره ساس دیده شود؟

لباس‌های جدید ممکن است توسط خریداران دیگر یا هنگام بسته‌بندی حشراتی همچون ساس داخل آن رفته باشند، برای خواندن اطلاعات بیشتر با این مقاله از شرکت سمپاشی سمکده همراه باشید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.