راه های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه

راه حل هایی برای جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه

راه های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه

راه های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه ، مورچه ها موجودات کوچکی هستند و می توانند از شکاف ها وارد خانه ها و ساختمان ها شوند. و در مقابل شما رژه رفته و راحتی را از شما سلب کنند. همیشه استفاده از سموم و مواد شیمیایی برای کشتن و دفع مورچه ها ضروری نیست. اما بهتر است راه های طبیعی را برای از بین بردن این میکروارگانیسم ها امتحان کنید. در این قسمت چند راه طبیعی که برای خلاص شدن از شر مورچه های کوچک مفید میباشد را برای شما آورده ایم. برای سمپاشی مورچه ها میتوانید از شرکت خدماتی سمپاشی سمکده استفاده کنید.

پیدا کردن محل زندگی مورچه ها

وقتی مورچه ها را در گوشه و کنار خانه خود می بینید، آنها را دنبال کنید تا محل زندگی آنها را پیدا کنید. سپس از روش های زیر برای دور نگه داشتن مورچه ها استفاده کنید. برای جلوگیری از تجمع مورچه ها در محل زندگی شما یک فنجان سرکه سیب یا کمی سرکه سفیده را مخلوط کرده و روی محل هایی که مورچه ها رد می شوند بپاشید. مورچه ها از بوی سرکه متنفرند. 

سمپاشی ساس را به مجموعه سمکده با سال ها تجربه بسپارید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مجموعه سمکده تماس بگیرید.

برای اینکه هنگام مسافرت یا در باغ، مورچه ها را از زمین بازی کودک خود دور نگه دارید. مقداری سرکه و آب را در بطری اسپری مخلوط کنید. و روی محل جمع شدن مورچه ها اسپری کنید تا آنها را پراکنده کند. مورچه ها از خیار متنفرند و و بوی خیار را تحمل نمی‌کنند. برای خلاص شدن از شر مورچه ها، پوست خیار را در جایی قرار دهید که مورچه ها فعال هستند و هر روز پوست خیار را عوض کنید تا جایی که اثری از مورچه پیدا نکنید.جهت راهنمایی بیشتر و یا درخواست سمپاشی حشرات ویگر موارد می توانید از شرکت سمپاشی سم کده کمک بگیرید.

روش های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه

برگ خشک شده نعناع 

برای از بین بردن مورچه ها از نعناع که یک دافع طبیعی با بوی بسیار قوی است استفاده کنید و آن را در مسیر مورچه قرار دهید. نعناع با مختل کردن حس بویایی مورچه ها پیدا کردن منابع غذایی را دشوار می کند.

در صورت نیاز به خدمات سمپاشی سوسک با مجموعه سمکده در تماس باشید. شرکت سمپاشی سمکده بهترین مرکز برای خدمات سمپاشی در تهران می باشد.

روش های از بین بردن مورچه ها
روش های از بین بردن مورچه ها

لیمو 

لیمو خاصیت اسیدی دارد و بوی آن مورچه ها را می کشد. پاشیدن آب لیمو یا خیساندن پارچه در روغن لیمو و قرار دادن آن در محل عبور مورچه ها در دور نگه داشتن آنها موثر است.

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی را با یک قاشق جوش شیرین مخلوط کنید و ریختن این محلول در جاهایی که مورچه وجود دارد باعث دوری مورچه ها می شود. همچنین می توانید از مخلوط مایع ظرفشویی و آب به نسبت ۲ به ۱ استفاده کنید.

برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات با شرکت سمپاشی سمکده در ارتباط باشید. شرکت سمپاشی سمکده ارائه دهنده بهترین سموم برای سمپاشی می باشد.

 فلفل تند 

مورچه ها برای یافتن غذا به نشانه های شیمیایی تکیه می کنند. فلفل تند با از بین بردن این سیگنال ها از یافتن غذا و دور شدن آنها از خانه جلوگیری می کند. حتی پودر فلفل را در جاهایی که مورچه هست بریزید یا با پودر زردچوبه مخلوط کنید.

در قسمت ورودی خانه یک خط گچی بکشید

  • در قسمت ورودی خانه یک خط گچی بکشید. وجود کربنات کلسیم در گچ باعث فرار مورچه ها می شود.
  • جایی که مورچه ها وارد خانه می شوند، یک نوار چسب بزنید زیرا مورچه ها نمی توانند از آن خط آرد عبور کنند.
  • از پودر بچه برای دور نگه داشتن مورچه ها استفاده کنید زیرا پودر بچه خاصیت گچی دارد، بنابراین مقداری پودر بچه در درب ها بریزید تا رد پای مورچه مسدود شود.
  • قهوه یک دافع مورچه موثر است، چون مورچه ها بوی قهوه را دوست ندارند، از قهوه آسیاب شده در اطراف و زیر دیوارهای خانه و در هر نقطه ورودی استفاده کنید.

برای دریافت خدمات سمپاشی منازل با شرکت سمپاشی سمکده در تماس باشید. شرکت سمپاشی سمکده خدمات سمپاشی در منزل یا محیط کار یا مزارع را در سریع ترین زمان انجام می دهد.

از نمک که برای دفع مورچه ها استفاده کنید

برای از بین بردن مورچه ها از نمک معمولی استفاده کنید. نمک مورچه ها را دفع می کند اما مورچه ها را نمی کشد. لبه های خانه را نمک بپاشید زیرا مورچه ها از هر کجا نمک بپاشند از آنجا عبور نمی کنند.

 روغن های ضروری 

اسپری دافع مورچه طبیعی با روغن های ضروری مانند نعناع، ​​درخت چای، لیمو، اکالیپتوس، اسطوخودوس یا ساخت چوب سدر. 225 گرم آب با ½ قاشق چایخوری صابون طبیعی و ۱۲ قطره از روغن های فوق را در یک بطری اسپری ریخته و در محل تجمع مورچه ها اسپری کنید. برای از بین بردن مورچه ها نیز می توانید از عطر استفاده کنید. برای خلاص شدن از شر مورچه ها، تله مورچه ها را زیر سینک و سطل زباله قرار دهید.

راه های طبیعی برای از بین بردن مورچه ها
راه های طبیعی برای از بین بردن مورچه ها

در صورت نیاز به خدمات سمپاشی منزل با شرکت سمپاشی سمکده تماس بگیرید. سمکده ارائه دهنده بهترین سموم برای از بین بردن حشرات موذی می باشد.

پرورش گیاهان 

برای جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه می توانید گیاهان زیر را در باغ خود پرورش دهید. این گیاهان عبارتند از:

  • اسطوخودوس
  • گوجه فرنگی
  • مخمل خواب دار
  • رزماری
  • لبه
  • نعناع

علائم وجود موریانه یکی از مقالات سایت سمکده می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را جهت آشنایی بیشتر با نشانه های وجود موریانه در خانه مطالعه کنید.

خانه خود را تمیز نگه دارید

خانه خود را تمیز نگه دارید و کمدها و کفپوش های خود را همیشه در فضای باز تمیز نگه دارید زیرا مورچه ها جذب مکان های کثیف می شوند.

راه های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه چیست؟

در این مقاله از سایت سمپاشی سمکده به برسی راه های جلوگیری از ورود مورچه ها به خانه به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

برای دریافت خدمات سمپاشی مورچه ها به کجا مراجعه کنیم؟

جهت دریافت خدمات سمپاشی مورچه ها با شرکت سمپاشی سمکده تماس بگیرید. مجموعه سمکده ارائه دهنده خدمات سمپاشی با بهترین سموم می باشد.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.