بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی

سمپاشی سوسک خانگی

موضوعی که در مقاله امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی است. پس لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

راه های ورود سوسک به خانه

یکی از دغدغه هایی که برای بانوان خانه دار وجود دارد این است که چگونه می توانند از شر سوسک ها و سایر حشرات در خانه خلاص شوند. برای انجام این کار قطعاً باید سمپاشی انجام شود. اما ما می خواهیم در مطلب امروز بهترین زمان سمپاشی سوسک خانگی را برای شما عنوان کنیم. بد نیست بدانید که هدف سوسک ها پیدا کردن غذا در خانه است و اگر محیطی که وارد آن می شوند با نحوه زیستن آنها مطابقت داشته باشد، سریع تخم گذاری کرده و اجتماعی از خود را پدید می آورند که وجودشان سبب ناراحتی و آزار صاحبخانه می گردد.

حشرات به دنبال جایی می گردند که دور از دسترس شما باشند تا در آنجا بتوانند زیاد شوند و رشد نمایند. لذا قبل از اینکه بهترین زمان سمپاشی سوسک را تعیین کنید؛ باید از ورود این سوسک ها به منزلتان جلوگیری نمایید. حال ممکن است از خود بپرسید که چطور باید این کار را انجام دهید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین راه جهت جلوگیری از ورود سوسک ها به منزل، تمیز نگه داشتن خانه است. سعی کنید محیط خانه را همیشه کاملاً تمیز نگه دارید. پس از انجام این کار در مناسب ترین زمان، سمپاشی سوسک را انجام دهید. سمپاشی سوسک درشت از خدمات تخصصی شرکت سمپاشی سمکده می باشد. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی سوسک درشت با ما در تماس باشید.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی

فصل پاییز و زمستان بهترین موعد انجام این کار است. لازم به ذکر است که برخی از افراد به اشتباه بر این باورند که بهترین فصل برای سمپاشی سوسک های خانگی پس از گرم شدن هوا، یعنی هنگام شروع فصل تابستان است. ما با اطمینان به شما می گوییم که این موضوع یک باور غلط است؛ زیرا تخم ریزی و زاد و ولد سوسک ها در فصل های زمستان و پاییز رخ می‌دهد. پس بهترین و مناسب ترین زمان برای سمپاشی سوسک منزل، در شروع فصل پاییز و اواسط آن است. یعنی همان زمانی که با تعداد زیادی از سوسک ها مواجه می شوید، باید با انجام یک سمپاشی اصولی و دوره ای، کار سوسک‌ها را یکسره کنیم. سپس برای تکرار سمپاشی میتوانید در ماه فروردین و اردیبهشت این کار را مجددا انجام دهید.

در صورتی که در آپارتمان زندگی می کنید، امکان اینکه سوسک ها به خانه همسایه ها یا بقیه واحدهای آپارتمان بروند، خیلی زیاد است. به همین دلیل بهتر است برای انجام سمپاشی با مدیریت ساختمان هماهنگ کنید تا همه واحدها به صورت همزمان این کار را انجام دهند. ضمن این که انجام هماهنگ چنین عملیاتی هزینه کمتری را در بر دارد. زیرا این هزینه میان همه واحدها تقسیم شده و سهم هر واحد نسبت به زمانی که بخواهد تنهایی این کار را انجام دهد، کمتر است. سمپاشی سوسک ریز توسط شرکت سمپاشی سمکده قابل انجام می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی سوسک ریز با شرکت سمپاشی سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تهران تماس بگیرید.

سمپاشی سوسک خانگی
سمپاشی سوسک خانگی

اقدامات مهم هنگام سمپاشی سوسک خانگی

قبل از سمپاشی باید روی همه وسایل و لوازم منزل را بپوشانید و تمام مواد خوراکی را دور از دسترس قرار دهید. همه ساکنین منزل حتی حیوانات خانگی و گل ها نیز باید بیرون از منزل و مکان سمپاشی قرار گیرند؛ زیرا ممکن است سموم به سلامت آنها آسیب وارد سازد. فردی که کار سمپاشی را انجام می دهد، باید از لباس و عینک و ماسک مخصوص استفاده کند تا کوچکترین صدمه‌ای به سلامتی شخص وارد نشود.

برای از بین بردن همه سوسک ها سعی کنید تمام محل های خانه را به دقت سمپاشی کنید؛ مانند زیر فرش ها، درز مبلمان ها، بین کابینت ها و.‌‌.. نکته آخری که اهمیت زیادی دارد این است که جهت تاثیرگذاری بیشتر سمپاشی، سعی کنید آن را به صورت دوره‌ای تکرار کنید تا بهترین و موثرترین کارایی را داشته باشد. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی حشرات با شرکت سمپاشی سمکده در ارتباط باشید. شرکت سمپاشی سمکده بهترین مرکز برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات می باشد.

اقدامات مهم پس از سمپاشی سوسک خانگی

بعد از انجام این کار همه پنجره ها و درها را باز بگذارید تا هوای آلوده از منزلتان بیرون رود. بهتر است بعد از سمپاشی تا دو روز در منزل نباشید. چون این امکان وجود دارد که گرد سم همچنان در هوا باقی مانده باشد. میتوانید پس از انجام سمپاشی به خانه شخص دیگری بروید و بعد از دو روز به خانه برگردید. ضمناً تا یک روز پس از سمپاشی سطوحی که روی آنها سم پاشیده شده است را پاک نکنید؛ زیرا اگر تعدادی از سوسک ها زنده مانده باشند، همچنان باقی می مانند.

اما اگر این سطوح شسته نشود، سوسک های احتمالی در اثر تماس با این سطوح نابود می شوند. بعد از گذشت دو روز همه لوازم و سطوحی که به سم آغشته شده‌اند را توسط مواد ضدعفونی کننده به صورت کامل پاک کرده و به زندگی عادی و طبیعی خود بازگردید. فقط سعی کنید همیشه خانه را مرتب نگه دارید و هنگام خوردن خوراکی هایی مانند تخمه، پفک و…، یک زیر انداز زیر دستتان باشد تا خوراکی ها لای درز مبل ها یا کناره‌های فرش باقی نمانند. سمپاشی منازل توسط شرکت سمپاشی سمکده با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی منازل با شرکت سمپاشی سمکده در تماس باشید.

سوسک ها از چه چیزی بدشان می آید؟

در این رابطه نیز آگاهی داشته باشید که سوسک ها از موارد زیر به شدت بدشان می آید و معمولاً شرکت های سازنده انواع حشره کش، با توجه و دقت به این موارد محصولات مجاز و موثر را تولید میکنند. برخی از مهمترین مواردی که سوسک ها از آن متنفر هستند عبارت‌اند از:

  • صدا: این موجودات به صدا فوق العاده حساس هستند و هنگام شنیدن صداهای بلند و ناگهانی و شدید از مکان های مخفی خود خارج شده و به بیرون می آیند.
  • نور: به صورت عمومی سوسک ها فضاهای تاریک را دوست دارند و در محیط هایی که نور زیادی دارد، به راحتی نمی توانند فعالیت کنند و ترجیحشان این است که در مکان های تاریک زندگی کنند.
  • حرکت و ارتعاش: یکی از مواردی که می‌تواند سوسک‌ها را از مخفیگاه‌شان به بیرون بکشاند، ارتعاش و حرکت است. خصوصاً اگر این حرکت به صورت شدید و ناگهانی اتفاق بیفتد. در این حالت سوسک ها به این موضوع حساسیت نشان داده و از مکان پنهانی خود خارج می شوند. ۴حرارت: گرما و حرارت زیاد زندگی سوسک ها را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ زیرا سوسک ها حساسیت نسبتاً بالایی نسبت به دما دارند و در جاهایی که گرم است و درجه حرارت بالاست، میزان فعالیتشان بسیار کم میشود.
هزینه سمپاشی سوسک خانگی
هزینه سمپاشی سوسک خانگی

همان طور که ملاحظه کردید، بهترین فصل برای سمپاشی سوسک ها فصل پاییز و زمستان بوده و تکرار آن ها نیز در فصل گرم باید انجام شود. در صورتی که شما سمپاشی اولیه را در فصل پاییز و زمستان انجام دهید و سپس در بهار یا تابستان این سمپاشی را تکرار کنید، به شما اطمینان میدهیم همه سوسک های منزلتان به صورت کامل نابود شده و با خیال راحت برای همیشه از دست این حشرات مزاحم خلاص خواهید شد. جهت دریافت خدمات سمپاشی منزل با شرکت سمپاشی سمکده در ارتباط باشید. شرکت سمپاشی سمکده بهترین مرکز برای دریافت خدمات سمپاشی منزل می باشد.

سمپاشی سوسک خانگی توسط شرکت سمکده

در این مقاله ما سعی کردیم در رابطه با راه های ورود سوسک به خانه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در مورد بهترین زمان سمپاشی سوسک خانگی و اقدامات قبل و بعد از انجام این کار نیز به موارد مهمی اشاره کردیم. در نهایت به این موضوع که سوسک ها از چه چیزهایی بدشان می آید هم، اشاره مختصری داشتیم. امیدواریم که همه مطالب موجود در این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد و از صبر و توجه شما عزیزان، بسیار سپاسگزاریم.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی چه زمانی می باشد؟

در این مقاله از سایت سمکده به بررسی بهترین زمان برای سمپاشی سوسک خانگی به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

برای سمپاشی سوسک خانگی با کجا تماس بگیریم؟

جهت دریافت خدمات سمپاشی سوسک خانگی با شرکت سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تهران تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.