سمپاشی منازل با آفت کش Fipronil Regent

سمپاشی با آفت کش Fipronil Regent

سمپاشی منازل با آفت کش Fipronil Regent ، وجود حشرات مزاحم یکی از عواملی است که همه ما از آنها رنج میبریم و برای دفع آنها اقدام به هر کاری میکنیم. این نوع حشره کش یکی از ۱۰ نوع آفت کش برتری است که برای خلاص شدن شما از شر تمام حشراتی است که در خانه وجود دارند. با این نوع حشره کش، می توان از شر تمام آفات موجود در خانه مانند مورچه ها، سوسک ها و سایر حشرات خلاص شد.

آفت کش Fipronil Regent

این نوع حشره کش را باید دور از دسترس کودکان نگهداری کنید زیرا حاوی مواد سمی زیادی است که ممکن است به آنها آسیب برساند.استفاده از این نوع در محصولات کشاورزی امکان پذیر است زیرا برای از بین بردن آفاتی که به محصول آسیب می رسانند، از جمله کرم پنبه و ملخ که در مکان هایی که درختان خرما پخش می شوند، عمل می کند. همچنین از این حشره کش میتوان برای حیواناتی که ممکن است پوست آنها دارای حشرات مختلفی باشد مناسب میباشد. سمپاشی حشرات از خدمات تخصصی مجموعه سمکده با سال ها تجربه در زمینه سمپاشی می باشد. در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

سمپاشی با آفت کش Fipronil Regent

یکی از بهترین حشره کش ها به حساب می آید که در تمام فروشگاها موجود است. وجه تمایز آن با سایر حشره کش ها داشتن یک اسپری است تا بتوانید با آن به مکان های باریک و به تمام مکان های حاوی حشرات به آسانی دسترسی پیدا کنید. این یکی از بهترین آفت‌کش‌ها به حساب می‌آید که می‌تواندحتی میکروب‌ها و باکتری های مختلف را از بین ببرد. زیرا حاوی مواد شیمیایی قوی است که برای کشتن مورچه‌ها و سوسک‌ها بسیار موثر است.

در هنگام استفاده از این حشره کش استفاده از روکش بینی هنگام سمپاشی منزل لازم است بلافاصله پس از سمپاشی از منزل خارج شوید زیرا می تواند باعث ایجاد حساسیت سینه یا بینی شود. سمپاشی سوسک ریز را به مجموعه سمکده بسپارید. سمپاشی انواع سوسک توسط مجموعه سمکده امکان پذیر می باشد.

سمپاشی با سم مورچه

از بهترین انواع حشره کش های است که حشرات خزنده را از بین می برد و در دو نوع جامد و مایع وجود دارد. نوع جامد این سم دانه های کوچکی است که بلافاصله در محلی که مورچه ها هستند، استفاده می‌شود. نوع دیگر آن ژلی شکل است که در محل قرار گرفتن مورچه ها قرار می گیرد . به محض نزدیک شدن مورچه به آن می چسبد و با آن حرکت می کند. بعد از مدتی مورچه میمیرد.

می توان طعمه مورچه را در ظروف غذا یا در مکان هایی که مورچه ها فراوان هستند، در آشپزخانه، پشت دیوار یا نزدیک زهکشی ها قرار داد و در عرض چند روز متوجه ناپدید شدن کامل مورچه ها و همه حشرات خزنده در خانه خواهید شد. این نوع آفت کش را باید دور از کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کرد زیرا می تواند به آنها آسیب برساند. در صورت نیاز به سمپاشی ساس با مجموعه سمکده تماس بگیرید. مجموعه سمکده ارائه دهنده بهترین خدمات سمپاشی در تهران می باشد.

سمپاشی منازل با سموم دفع آفات
سمپاشی منازل با سموم دفع آفات

سمپاشی با اسید بوریک

این آفت کش در موارد زیادی از جمله تمیز کردن و صیقل دادن سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای متنوعی دارد از جمله:

از این نوع برای ضدعفونی سطوح و خلاص شدن از شر باکتری های انباشته شده روی سطوح و همچنین ویروس های مختلف که باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند استفاده می شود. می توان از آن به عنوان حشره کش برای مورچه ها و سوسک ها و همچنین در ساخت حشره کش های مختلف استفاده کرد. و هر نوع حشره ای را از بین می برد زیرا حاوی برخی مواد سمی است که باعث کشته شدن آنها میشود.

از آن می توان به صورت مخلوط با نمک های بورات سدیم استفاده کرد. مخلوط کردن آنها با هم باعث از بین رفتن انواع حشرات می شود و توانایی از بین بردن علف های هرز را هم دارد. سمپاشی سوسک توسط مجموعه سمکده قابل انجام می باشد. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی سوسک با ما تماس بگیرید.

سمپاشی با سموم دفع آفات تالستار

آفت کش تالستار به از بین بردن بسیاری از انواع مختلف حشرات خزنده، تا ۷۵ گونه، از جمله موریانه، سوسک، کک، پشه و سایر انواع مختلف حشرات به شما کمک می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است .که حتی پس از بارندگی بر روی سقف ها برای مدت طولانی تا سه ماه موثر باقی می ماند.
این نوع آفت کش در نابودی بسیاری از انواع حشرات چه در خارج از منزل و چه در داخل باعث کشته شدن حشرات میشود. سمپاشی سوسک درشت را به مجموعه سمکده بهترین شرکت سمپاشی در تهران بسپارید. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی با ما در تماس باشید.

نحوه از بین بردن مورچه ها با تالستار

نصف قاشق غذاخوری از آن را با ۴ لیتر آب مخلوط کرده و خوب با هم مخلوط کنید. این مخلوط را در یک سمپاش قرار داده و روی تمام سطوحی که حشرات وجود دارد و همچنین شکاف هایی در دیوارها بپاشید. از این محصول به صورت هفتگی برای از بین بردن دائمی مورچه ها استفاده کنید. هنگام استفاده از این محصول باید احتیاط کرد و باید کاملاً از روی پوست پاک شود. دستکش ایمنی بپوشید و در هنگام اسپری کردن این محصول مراقب محافظت از چشم ها باشید.

دست ها پس از استفاده از این محصول باید کاملا شسته شوند تا آسیبی به شما وارد نشود. جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان خبره سمپاشی معجزه در ارتباط باشید. سمپاشی شپش در کوتاه ترین زمان توسط مجموعه سمکده قابل انجام می باشد.

آفت کش

آفت کش به روشی گفته می‌شود که به منظور کنترل و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حشرات، قارچ‌ها، علف‌های هرز و سایر عوامل زنده و غیرزنده در باغ، مزرعه، خانه و سایر محیط‌های زندگی اقدام به استفاده از مواد شیمیایی یا روش‌های دیگر برای کنترل آفات می‌کند.

آفت کش های موثر برای سمپاشی کدامند؟

برای نابودی برخی موجودات موذی خانه می توانید از آفت کش هایی مانند آفت کش Fipronil Regent استفاده کنید. برای خواندن اطلاعات بیشتر با شرکت سمپاشی سمکده در ارتباط باشید.

میزان تاثیر آفت کش ها برای نابود حشرات موذی چقدر است ؟

آفت کش های تالستار، اسید بوریک و کوپکس از جمله آفت کش های برتری هستند که برای نابودی مورچه ، سوسک و… بسیار مفید و تاثیرگذار است. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی با سمکده تماس بگیرید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.